יום ראשון, 3 בינואר 2010

חימר ירוק

רפואה מאמא אדמה



לא תאמינו אבל את נפלאות החימר גילו...התוכים.כן, כן לא טעינו.

קבוצת חוקרים הגיע לאמזונס וראו שמידי יום קבוצות של תוכים מגיעות לרצועת חוף צרה של נהר המנו ושם הם אוכלים את האדמה הבוצית.

ביולוגים שונים הגיעו לחקור את התופעה לבסוף גילו שהתוכים ניזונים במיוחד בעונת היובש מזרעים של פירות רעילים המכילים ציאניד,ארסן ורעלים קטלניים נוספים, ולאחר הסעודה הדשנה הזו הם הולכים לאכול את הבוץ- הוא החימר, שסופח את הרעלים הללו ומצפה את קירות המעיים וע"י כך מונע את ספיגת הרעלים בגוף. תגלית זו היתה הפתח לחקר תכונות החימר.

מהו חימר?

החימר נוצר מקליפת כדור הארץ המורכבת מסלעי בזלת,גרניט ודולמיט.בתהליך טבעי איט הסלעים נגרסים יחד עם עלים שנשרו ונהפכים לאדמה.

האדמה היא מקור אינסופי לתחזוק ושיקום הגוף – הרי עליה גדליםהפירות,הירקות והעשבים המזינים אותנו,עם הויטמינים החיוניים לנו ותכונות הריפוי היחודיות לכל אחד,עליה זורמים המעיינות והנהרות וכו'.

כל גרגיר בעצם אוצר בתוכו את האנרגיה של כל כדור הארץ – מנפלאות הבריאה ממש.

לחימר אין תכונות כימיות כך שאינו יכול להזיק.

יש לו מספר תכונות שהעיקרית ביניהם היא הספיחה.

הוא בעל מטען חשמלי שלילי בניגוד לכל גורמי המחלות כחיידקים,וירוסים וטוקסינים אשר הם בעלי מטען חשמלי חיובי וכך הוא סופח אליו את גורמי המחלה למינהם. החימר הוא דיטוקס אולטימטיבי – מנטרל רעלים מעולה ע"י הספיחה שבו.(לכן אגב יש להזהר בשמוש הפנימי בו בעת לקיחת תרופות מאחר שאם התרופה לא נספגה לגמרי בגוף הוא עלול לספוח גם אותה).

כמו כן החימר משכך כאבים מעולה. ניתן לשים חבישה במקום הכואב והכאב נרגע.

בנוסף הוא עשיר במינרלים הדרושים לבניית הגוף תחזוקתו ושיקומו כגון: צורן, שקיים בתאים בוני עצם ובקולגן – חלבון חשוב לבניית הגוף,סידן,ברזל,מגנזיום ועוד.

תכונה נוספת שנבדקה מדעית היא סיוע בפירוק חלבונים לחומצות אמינו – היחידה הקטנה ביותר של החלבון והיא זו הנספגת במחזור הדם. יחד עם זאת החימר מסנטז את חומצות האמינו לחלבון.

המחקר המדעי עוד בודק את תכונות החימר וההנחה היא שהחימר נותן לגוף אפשרות ריפוי עצמי.

כמובן שבשביל שהחימר יפעל במלוא כוחו ועוצמתו רצוי להשתדל לאכול תזונה נכונה ולרכוש הרגלים בריאים.

לשמוש חיצוני ישנו חימר לבן או ירוק.

כל אחד בעל היחודיות שלו והם מעולים לכוויות,פצעים – גם זיהומיים,עור קשה,ליבלות,אגזמה,פסוריאזיס,אקנה,קמטים,לשיכוך כאבים,כתחליף למשחת שיניים ולטיפול בדלקת חניכיים.

ישנו חימר מיוחד לשימוש פנימי שמתאים לבעיות פנימיות בייניהם גם הרעלת קיבה.

כמובן שבכל בעיה יש להתייעץ בטרם השימוש.

החימר נקנה באבקה וכדי להכינו לשימוש יש להשימו בצנצנת זכוכית (לא פלסטיק או מתכת),להוסיף מים מינרלים שיכסו את החימר ועוד קצת ולהשהות מספר שעות. אז החימר נהיה פעיל ומוכן לשימוש.

ניתן להכין ממנו מסיכת פנים ביתית – שהרי הוא מחדש רקמות. יש למרוח כפית מהחימר שהכנו על הפנים (ניתן להוסיף כמה טיפות שמן זית).יש להשהות כ – 20 דקות ואז לשטוף במים פושרים.

AddThis

Bookmark and Share